Sunday, September 26, 2010

Saya Diekori Sekumpulan Lelaki Ketika Balik Dr Kelas

Hari Jumaat lepas, sy balik ke rumah untuk menyusu Falah setelah habis kelas pukul 10pg..hari Jumaat adalah hari indah bg saya sebab kelas sy hanya dr kol 8-10pg shj..sy bawak kete meninggalkan kawasan poli mcm biasa la, sampai kt pagar rumah, baru jer nak mati enjin tiba2 ada stu MyVi putih yg tintednye agak gelap tibe2 berhenti sebelah kete sy. tercengang ler sy. Then drivernyer pon tunjuk muka sambil berkate 'Puannnn, kami dtg nak beraye!!'

Student saya ropenyer..mmg daring budak2 nih ambush sy mcm tuhs, mentang2 sy cakap x der umah terbuka..tp xper, tetamu datang bawak berkat, sy pon terus sinsing lengan baju, masak mee goreng basah yg penuh dgn udang, chicken ball dan fucuk kering...nasib sy ade stok mee kuning yg agak banyak..n ade kerepek2..sehari sebelum tu pon sy ada buat agar2 sumi..so semua ler sy bawak keluar untuk diorg..siap panggil geng lg lepas tuh..maka umah kecik sy pon nampak sgt meriah n penuh dgn budak2 lelaki mekanil yg sgt ler sempoi n x tau malu..hehe...

ni ler dia muka2 diorng...


yg paling hepi dalam ini gambar pastinyer falah ler..ramai yg melayan...

3 comments:

  1. * SEKUMPULAN

    x sanggup nk baca the rest...hahahahaahahah

    ReplyDelete
  2. yer, kak nur, sy mengajar d Politeknik ungku omar..sy seorg cekgu yg sgt ler peramah..hehe

    cik seri...mmg aku rase pelik..mcm ade kepulan kabus2 yg bermain di mata aku neh..salah eja upernyer..haha

    ReplyDelete