Tuesday, November 13, 2012

Cara Menjaga Anak Berpenyakit Asthma


Penjagaan anak2 ketika mereka masih kecil adalah sangat mencabar, tetapi setiap ibu-ibu haruslah bersabar utk menghadapinya. Persiapkan diri anda dengan ilmu keibubapaan.

Amalan yang ingin saya kongsikan kerana anak pertama sy mempunyai masalah asma. Saya mengunakan kaedah cegah dan rawat.

 Setiap hari saya pastikan dia mengambil satu biji Omega guard untuk menguatkan dada, dan satu biji Vitamin C utk meningkatkan imunisasi. Jika anak demam pula, sy beri minum meal shakes yang rasenya sgt sedap dan performance drink kerana kanak2 selalunya tidak lalu makan ketika demam, saya pula percaya setiap drpd kita memerlukan tenaga utk mengatasi rasa sakit dan deman, jd takderlah anak melepek tak bermaya jer. Cubalah sekarang, boleh call saya utk sebarang pertanyaan.



tips menjaga anak ketika demam

No comments:

Post a Comment