Monday, November 12, 2012

Cara Nak jadi Ahli Shaklee

Senang sangat tapi nak beritahu juga. Tapi apapun sebelum join bisnes MLM sila kaji prospek bisnes. Antara 3 perkara yang perlu dititikberatkan ialah :


  1. HALAL produk (mencari yang halal itu fardhu)
  2. Kualiti produk ( produk yang bagus akan lebih senang dijual )
  3. Leader yang baik dan sentiasa bersedia utk membantu

kemudian :

  1. Hubungi Shaklee Independent Distributor(Offline atau Online)..sesiapa pun mereka, janji anda nampak kesungguhan dan pengetahuan mereka yg boleh anda kongsikan.
  2. Pemilihan upline yang bagus akan banyak mencorakkan perjalanan bisnes anda dan memudahkan anda. jadi perlu pilih dengan betul. Pilihan secara online adalah lebih baik kerana pengetahuan IT mereka2 ini adalah selalunya lebih luas berbanding sign up dengan makcik2 di kampung, saya yakin kita semua pon x nak gi menghadap rumah org utk jual barang kan??
  3. selepas menghubungi Independent Distributor tersebut, anda hanya perlu berbincang dan segalanya akan diurus dgn hujung jari shj.
Kelebihan sign up dengan saya :
  1.  Saya adalah seorang pensyarah dan adalah di dalam darah saya sifat ingin membantu dan mengajar
  2. Suami saya mumpunyai bisnes printig di mana anda akan mendapat segala nota secara percuma dan juga kit permulaan tambahan dengan harga yang sgt menarik.
  3. Saya berada di sekitar Ipoh, Kuala Lumpur Melaka dan Kelantan utk personal coaching by appoinment.
  4. Saya akan polish anda from ZERO to HERO dlm bidang IT, jika x cukup dgn saya penanung kami Master Siti Nurazlina sendiri akan turun padang utk sesi motivasi dan coaching.
Menarik bukan ?? Hubungi saya sekarang..


pengedar  shaklee di ipoh

No comments:

Post a Comment